onsdag 25 mars 2009

Paff!

Ni vet hur det är när man har en blogg och så får man ibland kommentarer från främlingar och ibland så kanske någon av de främlingarna "anser" att man är t.ex en karaktär i en bok och så har man inte läst boken men "gogglar" efter just den där karaktären man blivit jämförd med och så visar det sig att karaktären i fråga beskrivs såhär:

Brianna Jyang (Bree)
Brianna Jyang, or “Bree” is another member of the jPod crew. She is promiscuous and sleeps with many of the men she meets, only to find she is lonely again. Bree falls in love with a French man and makes several failed attempts to refine herself and her character in order to seem more appealing. Attempts such as changing the way she dresses, developing an English accent, taking both wine-tasting and other ‘cultured’ classes are prime examples of her state of desperation.

Ni vet? Nu tycker jag vi tar ner det hela till en mer lättsam nivå. Eller?

2 kommentarer:

  1. Uhm...förlåt. Det är faktiskt inte så jag ser Bree, även om det som står där uppe faktamässigt stämmer...men det ger verkligen inte Brees helhetsbild någon rättvisa.

    Läs boken, Somjagdansade. Har du nordamerikanskt ursprungsbefolkningsblod förresten?

    SvaraRadera
  2. Ok, jag ska läsa boken någon gång. Det måste jag ju nästan nu.

    I mina ådror rinner endast blod från asien och europa.

    SvaraRadera