tisdag 24 mars 2009

Facebookvännerna.

Ibland när jag läser mina "Facebookvänners" statusrader känns det som att jag är 10 år gammal.

För att: det lagas tacogratäng till lunch, det köps hus i Norge, det är promenader med barn, det är "utgång" på Harry's, det tränas hundar, det inreds med MIO, det bokförs, det startas graviditetsbloggar och det åks på födelsedagsfester i bystugor där det dekorerats med handritade banderoller och kulörta ballonger.

"Facebookvännerna" är "vuxna".

Jag älskar att vara 10 år!

2 kommentarer:

  1. ELLER HUR! jag har också overload av tacos, barnavårdscentralenbesök, längtan efter pojkvännen som är på semeester och inte kommer heeem förrän på läääänge, gulliga bäbisar och längtan efter landet. TIO ÅR FTW!

    SvaraRadera
  2. ja för vahettere de e kul å ba få va säj sjelv lixom!!! =D

    inge tacos inge barn bara kul!!

    SvaraRadera