fredag 6 mars 2009

Mmm fredagsfrosseri asia styleee

För att fira in helgen brukar jag som många andra unna mig något riktigt gott att äta på fredagar. Ibland går jag ut och äter och då oftast på Restaurang Möllan, Restaurang Asien, Musashi eller Indian Haweli. Ibland lagar jag mat. Idag ville jag ha nudelsallad och färska vårrullar med hoisinsås så då gjorde jag det. Nu mår jag som en prinsessa!

Hörde jag förresten rätt när de på radio idag sa att kronprinsessans blivande make hade 0,1 på Högskoleprovet???

2 kommentarer:

  1. alltså det där ser så sjukt gott ut att jag inte vet var jag ska ta vägen. har tänkt göra det varje dag sen jag var i asien, men blir aldrig av. var köpte du rispapperet?!

    nu: sova.

    SvaraRadera
  2. Mmm det är verkligen sjukt vad gott det är! Rispapperet köpte jag nog i den asiatiska butiken på Möllevångstorget, där på hörnet. Där kan man f.ö även köpa en läcker kostymöverdel i papp!

    SvaraRadera