måndag 4 maj 2009

Jag rensar ur klädkammaren.

Sicket slit! Vad kläder jag har samlat på mig! Vad svårt det är att göra sig av med gamla kläder! Man tänker liksom: "den här festblåsan kanske mina eventuella barn kommer vilja ha", eller "den här kommer passa utmärkt på nån slags temafest om Egypten eller pensionärer" och "den här KAN ju bli modern igen om sisådär 10 år och då kommer jag tänka att det var en rejäl dundertabbe att jag slängde den för 10 år sedan..." osv.

Fast jag måste erkänna att det är väldigt skönt att rensa bort gammalt "skrafs", då kan man ju ersätta det med nåt nytt!

Men alltså: haremsbyxan. Var inte den "trendig" för typ 3 år sedan? Det var iallafall då jag hade ett par. I jeans. Från Svensson. Antar att jag kanske var helt UTE då!!!

2 kommentarer:

  1. men stopp och belägg! ge egyptenkläderna till therese, hon samlar.

    SvaraRadera
  2. Too late. Har arkiverat tills nästa utrensning!

    SvaraRadera