tisdag 26 maj 2009

Inte sälj.

Jag är verkligen inte Sälj. Det är jag glad för. Säljmänniskor får mitt inre att liksom knyta ihop sig, säljmänniskor och deras säljkläder och säljhälsningsfraser som t.ex. ett tillgjort "Tjeeena hur e leeeeget?" så säger alltid en kille här på jobbet till mig. Idag tänkte jag att säger han så idag också så svarar jag inte och så mötte jag honom i trappan på väg ut på lunchen och då sa han givetvis så och jag svarade såklart "hej" och sen när jag kommit utom synhåll pekade jag finger åt honom.

Det kändes skönt att verkligen visa vad jag kände.

2 kommentarer:

  1. studiovägledaren borde varna studenterna: obs, bli inte säljare, NI BLIR SKADADE FÖR LIVET!

    SvaraRadera
  2. Ja fast VILL man bli Sälj så är man nog lite småskadad sen innan tror jag.

    SvaraRadera