måndag 4 maj 2009

FASHIONMEGALOLNERDALERT!!!

Jag har köpt nya glasögon på Smarteyes (jag läser liksom "smartejes det är nåt fel på mig) (OOH iTunes shufflade precis fram Careless Whisper med George Michael vad mysig jag känner mig!!!) så nu kommer jag äntligen kunna se ordentligt ifall linserna skulle få för sig att skava sönder hornhinnan eller något annat otäckt.

Nu ska jag hämta mina nya glasögon. Det ska bli kul med nya glasögon. Glasögonen är fina. Glasögonen är bra. Hoppas jag.

HEJDÅÅÅ!
PS vad är det för fel på mig snälla svara jag liksom studsar inombords och nu kom jag på att det KAN bero på att jag imorse, innan frukost, tog en JOGGINGRUNDA?! Jag tror att jag genomgår en temporär personlighetsförändring just idag.
DS

3 kommentarer:

  1. inte redan väl? usch, allt elände kommer tidigare nuförtiden. utom barn, som kommer senare.

    SvaraRadera
  2. Bah jag tror inte på klimakteriet. Inte på barn heller. Tror inte på nåt nuförtiden när jag tänker efter!

    SvaraRadera