måndag 23 februari 2009

Som vi skrattade!!!

Tack alla härliga och "killtokiga" tjejer som kom på spelkvällen i lördags, det var verkligen en kväll att minnas, ja som vi skrattade och stimmade! Aaah tjejfest... Här är lite bilder från kvällen, jag "knäppte" samtliga med min digitala kamera, en Canon PowerShot A570 IS:

Efter att jag stått i fönstret och pekat i ungefär 3 minuter kom D'Yonda och "Pillan", och en stund senare dök "Ullis", Marianne 1 och Marianne 2 (inte tvillingar!) upp. Trevliga tjejer hela bunten!

När vi hade spelat klart kom några undomar som suttit på Golden och jammat också förbi. De hade undrat vart alla glada tjut och spontana utrop kom ifrån och på något sätt luskat ut vart jag bodde. Givetvis var de mer än välkomna med sina gitarrer, bongotrumma och tamburin! Här började festen verkligen ta fart vill jag lova, smålänningen "Raffe" med gitarren drog av några riktiga rökare såsom "Summer of '69" och "Shit on the pitt" och annat som vi alla fick önska! Åh han var jätteduktig. (Och snygg *generad* hihi).

Mina grannar, bröderna McIntyre, kom också. Här uppskattar vi vikt vs ögonmått, jättesvårt!

Här byter Annika och Benny "Billy" Paloma telefonnummer och Annika lägger smidigt in numret på sin nya "Palm Pilot". Bra jobbat Annika som äntligen fick sig "ett nummer" hehe!

Tjejgänget på Harry's rockar loss, här var jag lite slirig men ojojoj så roligt det var! Det här måste vi verkligen göra om hörrni!!!

D'Yonda du glömde dina innetofflor hos mig, hör bara av dig så kan du komma förbi och hämta dem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar