onsdag 11 februari 2009

Skambyrån - Malmös bästa byrå

Förvånansvärt få känner till Malmös absolut bästa underhållning för nostalgiska 70- och 80-talister: Skambyrån.

Garanterat mycket LOL och *fnizz* när modiga och självdistanserade människor delar med sig av sina högst genanta dagboksanteckningar, jobbansökningar och författarambitioner!

I mina dagböcker (prydda med hundar & katter samt ett nästintill ogenomträngligt hjärtformat "lås") kan man läsa typ:
Ååååå jag hatar Camilla och Karin för de har fått mens och nu är de ett litet gäng i skolan som smyger in på toaletterna och klagar över mensvärk och lånar bindor och tamponger av varandra! De är så jävla dumma i huvudet... Idag tittade Micke på mig i skolan, jag är nog kär i honom. Men, Peppe då, tänker nog många nu. Han är ju lite för ung för mig, ett år yngre liksom och dessutom går ju jag och Micke i samma klass så det är ju väldigt praktiskt. Idag fick vi blodpudding i skolan. Så äckligt! Imorgon har vi handbollsmatch mot Älvdalen och vi kommer garanterat förlora för Ann S står i mål och hon är skitdålig, det tycker alla!

Aah those were the days...

Skambyrån på Inkonst imorgon torsdag kl 20 (fast kom kl 19 för det blir trångt) (eller nä förresten kom kl 20 för annars blir vi ju platskonkurrenter!!!). Det kostar 50 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar