fredag 27 februari 2009

Jaha

Så fick även jag smaka på lågkonjunkturkakan. Med en lätt underton av bittermandel men hmm... jaså minsann... är det inte ändå liiite socker på toppen? Lite?

Ur allt ont kommer något gott. Må ni bli varse! (Ånej "varse" är nästan som "varsel"... jaja)

Jobberbjudanden emottages per omgående. Jag har en fin examen och god arbetslivserfarenhet, har givetvis lätt för att lära, är flexibel, morgonpigg, jag kallas ofta för "arbetsplatsens egna lilla glädjespridare" och "arbetsmyra". Min enda nackdel är att jag kan tröttna och då startar jag en blogg att fördriva tiden med.

Låter detta intressant? Hör då av dig/er till profanera @ gmail.com.
Ser fram emot ditt/ert erbjudande!

Vänligen,
fröken E.

2 kommentarer:

  1. nej! shit. men sånt där brukar alltid ordna sig ju. till det bättre dessutom. hoppas det fixar sig snabbt!

    innebär förresten detta att luncherna runt davidshall kommer bli färre? (jag som hade som plan att hänga utanför sun li garden för att försöka få en skymt av fröken) ((lite stalkervarning snart va?))

    SvaraRadera
  2. Jag kommer faktiskt få jobba 2 "härliga" dagar i veckan + få a-kassa, så det blir egentligen rena rama drömtillvaron!

    Always look on the blablabla.

    Hur var det på nöjesguidenfesten btw?

    Ses väl utanför Sun Li nån gång...

    SvaraRadera