fredag 4 december 2009

Tågrecension del 5: Bananas!

Herrejösses, herrejösses! Jag lade min banan bredvid sätet intill väggen. "Här kan den väl ligga tills jag vill äta den" tänkte jag i min enfald. Så blev jag hungrig och skulle till att äta min banan. Då upptäcker jag till min stora fasa att den legat på ett kokhett element och på något sätt blivit tillagad, ja bränd rentav! Helt otroligt! Tänk om det varit en glass eller något annat, hade bara varit varm gegga kvar! HAHA!

Ja det var bara att sucka uppgivet och slänga bananen. Ska jag nu våga mig fram till kioskvagnen och berätta om det som skett, kräva en ny banan om de har några? Ska jag, vågar jag?

Nej.

Jag bloggar om det istället.

Ja, så gör jag nog.

2 kommentarer:

  1. Så går det när man har iPhone. På 2 dagar har 3 personer i min "sfär" med iPhone råkat ut för olycka/skada.

    Det är helt enkelt en förbannelse.

    SvaraRadera