onsdag 9 december 2009

Jobbet.


Jag är med i en grupp på jobbet som heter Friskis!. Vårt mål är att förbättra sjukdomsstatistiken på jobbet och öka välmåendet i största allmänhet. Friskis! har funnits i två veckor och tjae, jag är bara så glad att jag får vara med i en grupp! Vara delaktig. Vara "med". Som en hemlig klubb med speciellt utvalda. Ja, om jag inte minns fel blev jag mer eller mindre övertalad att vara med i gruppen!
Än så länge har mina förslag inte direkt mottagits med den stora uppståndelse jag hade räknat med:

  • Discogympa två gånger om dagen, med mig som ledare i trikåer och pannband.
  • Nya, större, bättre, mer centrala lokaler med stil. Gärna på Möllan, där jag bor.

Ja. Det var väl mina förslag...

Men som sagt. De har inte direkt mottagits med den stora uppståndelse jag hoppats på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar