söndag 23 augusti 2009

Pittstim.

Jag läser Pittstim men asch inte vet jag om jag tycker att den är så himla jätteintressant direkt. Sex och våld är vad jag lyckas urskilja. Sex och våld. Tycker de gott kunde ha skippat vålds- och kriminelltexterna och fokuserat enbart på sex. Det är kul och intressant att läsa om sex tycker jag. Tycker inte alla det?

Apropå sex så vill jag härmed utfärda en varning till alla som får för sig att ta en roadtrip i Skåne. Passerar ni ett ställe som heter Saxtorp höjer jag ett varnande finger för samåkningsparkeringsplatsen som ligger i ett naturskönt område nära vägen. Jag och "mitt gäng" skulle just till att parkera där förra söndagen men döm av vår förvåning då det i en parkerad vit skåpbil sitter en MASTURBERANDE man! Ja ni förstår, han liksom satt där och nästan studsade på förarsätet, så vi rattade omedelbart om och for iväg som ett skott därifrån! Sen mådde vi alla lite dåligt av det hela och lovade oss själva att aldrig mer parkera, aldrig mer titta på män i bilar och heller aldrig mer åka till SEXTORP!!!

Hur det går får vi se. Men alltså. Usch.

Ja, usch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar