torsdag 20 augusti 2009

Ergonomi.

Nu sitter jag som en annan CHEEZE DOODLE när jag jobbar, ryggen krökt som ett U och axlarna liksom nästan i öronhöjd. Teenage NERD style liksom. Man skulle kunna säga "Hej puckelrygg låt oss ses om en sisådär 10 år vettja. I'll be the one with the Cheeze Doodle shaped body".

"Body" haha! Jag hade en body på mellanstadiet. Den var vinröd med polokrage och satt som klistrad över mitt platta bröst. Fast jag fattade liksom aldrig grejen med knäppning i skrevet förrän jag var på fritidsgården Kulan och skulle kissa ut den halvlitern läsk jag sugit i mig medan jag väntade på att bli uppbjuden av någon kille (PFFFF DET hände ju INTE). Det var även på fritidsgården Kulan, framför dansgolvets spegelvägg, som jag först kom att testa den då så populära dansstilen Hip Hop.

ÅÅÅ hip hop-dansen, du var så rolig! Jag var så bra på "dig" också, benen liksom flög som besatta över det blankpolerade dansgolvet samtidigt som man med armarna böjda i 90-graders vinkel spastiskt fick till någon slags kroppsrytm till de dunkande eurodisco-tonerna.

Untst untst untst yeah!

2 kommentarer: