tisdag 11 augusti 2009

Folkskygg.

Ojojoj. Jag har legat hemma, sjuk, i alldeles för många dagar och inte satt min fot utanför dörren mer än en gång och det var för att soppåsen började lukta likt Döden men det var på darriga ben jag väl tog mig ut för att kasta den.

Nu har jag ett vykort som bara måste postas men jag drar mig verkligen för att gå ut för där finns det MÄNNISKOR, konstiga odörer, motorfordon, olika sorters djur, BARN, kommers, vinden och dylikt. Jag har också glömt hur man klär sig, vilken fot man börjar gå med och om armarna ska svänga MED benen eller liksom PENDLA.

Vad är det för temperatur nuförtiden t.ex.? Rykten säger att det varit högsommar under precis samtliga mina sjukdagar. Nu är jag ju nästan frisk så antagligen är det inte längre högsommar. Vad ska jag ta på mig, strumpbyxor eller inte? Tunn sommarjacka eller ingen jacka alls?

Jag kanske postar det där kortet någon annan dag. Jo. Så får det kanske bli.

Eeeh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar