lördag 15 januari 2011

Interagera mera!


Hörrni, läsare!

Det har varit alldeles för dålig interaktion här på bloggen oss skribenter - läsare emellan. Ibland känns det nästan som att jag talar ut i tomma luften! (Till Kure Kure Martin) Men jag vet att ni är ett tusental personer som läser bloggen, statistiken talar sitt tydliga språk.

Haha!

Nä, ni är knappast ett tusental. Men hade jag haft fyra händer istället för endast två så hade jag behövt ytterligare en hand för att kunna räkna er alla på mina fingrar. You do the math.

Ni vet ju vem jag är, Fröken E. Ensambarnet från Orsa, Dalarna. MEN VILKA ÄR NI? Inte meningen att skrika på det där sättet, men jag är ju nyfiken. Nyfikna människor gör de mest tokiga saker!

Ok, so long!

4 kommentarer:

  1. Bra initiativ!

    Jag börjar med att hänga ut mig på min blogg och låter det svara för min presentation (kurekureblogg.se).

    Nu väntar jag med spänning på alla andras presentationer.

    SvaraRadera
  2. Don't hold your breath! säger jag då.

    Chockartat nog har nämligen inte en endaste kotte gett sig till känna.

    Inte. En. Endaste.

    Men jag är tålamodet själv jag!

    SvaraRadera
  3. Halkade hit pa ett bananskal fran Kure Kure Blogg for nagra manader sen. Kanner Martin fran Nypan...

    P.g.a. sadan dar nyfikenhet du talar om slinker jag tillbaks hit lite da och da for att kolla laget och le at dina finurligheter!

    Greetings fran London!

    SvaraRadera