söndag 9 januari 2011

Eluttag. Problem. Dumt.

Har alltid haft svårt för att stoppa in kontakter i eluttag utan att titta. Har inte eluttagsperceptionen som verkar krävas för att klara av det "på känn". Hur många gånger jag än försöker, så går det bara inte. Jag känner mig ungefär som en höna som fått på sig en alldeles för stor hatt som glidit ner över hönans ögon så att hon inte ser och så försöker den där hönan ta sig in i sitt hus eller vad det kallas och så springer hönan liksom in i väggen bredvid öppningen om och om igen så hon blir alldeles kollrig i kolan men ger sig ändå inte... Haha! Den där hönan alltså, ge upp liksom...

Gud, höns är så satans tröga.

2 kommentarer:

  1. Jag har själv upplevt ett växande problem med att få i kontakter i eluttag. Jag minns när jag var ung, då var det inga problem. Det senaste året har det dock krävt en himla massa trixande för att få i kontakterna. Jag har börjat bygga upp ett hat mot eluttagen. Eller är det mot kontakterna? En konspiration?

    När det gäller hönsen så har jag ingen kommentar.

    SvaraRadera
  2. Personligen ser jag fram emot det sladdlösa samhället. När kommer det egentligen???

    Vad gäller hönsen, ta mig på orden. De är helt kokobello...

    SvaraRadera