torsdag 15 april 2010

Modeakuten.

Hjälp!

Hela vintern har jag enbart klätt mig för att hålla värmen, inte stilen, så nu när det är vår osv har jag helt tappat bort min egna, personliga klädstil. Vem är jag? Hur ska jag klä mig? Hur vill jag klä mig?

Ok, vi utgår från vad jag tycker om:

Glass
Udda tavlor
Roliga djur
Elektronisk musik
Koltrasten
Våren

Bl.a

Det här tycker jag inte om:

Svamp
Gröt
Glassen Sandwich
Vissa växter
Lady GaGa
P3's låtlistor
Quiltat


Nä, inte blev då jag klokare av det.

"Mode" är svårt!

2 kommentarer:

  1. Hur kan du inte tycka om glassen Sandwich? Det är ju helt sjukt!

    SvaraRadera
  2. Jag är faktiskt lika förvånad själv - jag älskar ju glass!

    Men det beror helt och hållet på det där "chokladkexet". Det smakar liksom gammal kartong som legat och mjuknat. Huh!

    SvaraRadera