fredag 25 juni 2010

I morgontidningen...


Men se där, grattis Kure Kure Martin!

Av en ren slump fick jag tag i några som faktiskt bor i just Salem, Days of our lives-gänget, och givetvis visste de alla vem Martin är. "Får vi hälsa, via din blogg, till Martin?", "Ja! Får vi?" frågade de försiktigt.

"Ja, det får ni. Det får ni visst det."

Sen bad jag dem klämma ihop sig i ett par radiobilar som stod bredvid, rätt opp och ner, och så hojtade de allesammans i kör: "Happy b-day Martin!". Så tog jag en bild.

Och här är resultatet! (Fröken E jobbar även inom gratulationskortsbranschen m.m)


3 kommentarer:

  1. Åhh... jag blir alldeles rörd! En så stilig karl i en så stilig blogg.

    Du är för söt!

    SvaraRadera
  2. By the way, ser jag inte sjukt ond och otrevlig ut på bilden? Ingen man vill bli kompis med direkt.

    SvaraRadera
  3. Det ska du ha!

    Men visst. Nog ser det ut som att du har fått en liten släng av "nazismen"...

    SvaraRadera