tisdag 11 maj 2010

Internet...

Är det bara jag som börjar känna att Internet minsann är lite småtjatigt...? Ja menar, är det liksom inte samma bilder som florerar, runt runt på olika hemsidor? Youtube översvämmas av kids som lägger på technobeats på alla sorters videos de kommer över... Modebloggorskarna ser likadana ut och bloggar om samma fashion, musikbloggarna bloggar om samma musik och djurbloggarna bloggar om samma djur. Det går knappt att hitta ett vettigt fakta på Internet längre utan att just detta fakta har filtrerats genom hundratals oväsentliga bloggares bloggar!

T.o.m LOLcats har tappat sin glans.

Jag har liksom tröttnat lite...

Näe, så nu är det jag som börjar hänga på Passagen och Spray. Där tipsar de om alla möjliga sorters hemsidor på Internet, och så kan man chatta, maila, läsa olika nyheter mm mm. Jag skaffar ICQ och mIRC. Surfar via Netscape. Fräschar upp min Skunksida. Det känns liksom mer äkta.

Så... vi ses väl i nåt chattrum! (På Internet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar