tisdag 17 november 2009

HAHAHA sicket jädra hallå om det där med telefonförsäljare!!!


Vem var det som ringde? Va? Nåt jäkla nummer jag inte känner igen, vad kan det vara för något? 0290-767719, känner jag inte igen. Det var då själva fan vad de ska hålla på och ringa, och ringa stup i ett! Nä nu är det jag som kollar upp det där numret, blir vansinnig på såna där nummer man inte känner igen. Va? Hur jag ska kolla upp numret? Ja men jag kollar väl i telefonkatalogen, som alla andra! Vad är det för tjat? Nu kollar jag... Få se... Vänta nu... Ge mig glasögonen. Nej inte dem, de andra, läsglasögonen förstår du väl! Så ja, då ska vi se här... Men det var då själva fa-an, inte hittar jag något nummer här i katalogen heller! "Prova Internet", vadå menar du? Inte har de väl telefonkatalogen på datan heller? Jaså - de har det? Tamejtusan. Hjälper du mig trycka igång datan då så ska vi se om vi hittar det där numret då. Ja jag har skrivit upp det på en lapp så jag kommer ihåg det.

Jaha, hur gör jag nu då? Kan man bläddra på något sätt här eller, hur hittar jag numret? "Goggla numret", är du helt från vettet? Det vet jag inget om. Hjälp mig "goggla" du då. Va? Vad sa du? TELEFONFÖRSÄLJARE? MEN DET VAR DÅ SJÄLVA FA-AN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar