tisdag 6 oktober 2009

Ähum. Ursäkta?


Jag: Nämen hej!

Tvättbjörnen: Tjenamors!

Jag: Vad gör du för något?

Tvättbjörnen: ...Softar lite, softish du vet...

Jag: Det är ju mitt i natten, man kan tro att du har nåt fuffens för dig...

Tvättbjörnen: Fuffens... Nä-nä, inte ja' inte! Ja' e lugnet själv vettu. Håller mig borta från trubbel så gott det går. Vill inte ha nå'ra problem. Nope. Inte ja' inte.

Jag: Nä, det är ju bra. Men... det vore nog bra om du klättrade ur soptunnan nu och begav dig hemåt kanske...

Tvättbjörnen: "Hemåt"...? Aha HEMÅT! Jaja, visst damen, inga som helst problem. Ja' ska bara... plocka undan lite här nere först så sticker ja' sen. "Hemåt" var det ja. Ja, då pyser väl ja' nu då... So long!

Jag: *Harkel*. Du är fortfarande kvar.

Tvättbjörnen: Å fan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar