söndag 21 februari 2010

Fröken E svarar på era frågor!

Vem/vilka har egentligen Sveriges sämsta rapstil?

*Puh*, om jag fick en spänn för varje person som frågat mig just den frågan! Nåväl. Länge gick jag och funderade. Kliade mig i huvudet. Gjorde listor. Strök namn. Skrev in nya. Listan blev ganska lång. För lång. Nu är den inte längre så lång. Jag har funderat färdigt!

Fröken E's lista med "Vem/vilka som egentligen har Sveriges sämsta rapstil:".

1. Lorentz.


HAHA!



Tjae, det var väl det.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte kunnat göra en bättre lista själv, och då är jag ändå ofelbar.

    Skönt att det finns fler där ute som ser sanningen. Jag säger som Thåström: "Bara barn och idioter ser, och barn det blir jag aldrig mer..."

    SvaraRadera
  2. Ja usch, faktum är att jag mår fysiskt dåligt när jag hör de där "au"-ljuden som han har gjort till sitt alldeles egna lilla "signum". Sin "gimick".

    Fy för den lede!

    SvaraRadera