tisdag 22 september 2009

Hörrni!

Pssst... ni där - ja just ni... Titta inte till vänster nu, men... ah så tittade ni såklart - dumma... djur! Nu är det nog klippt för er del, där står nämligen en Tyrannosaurus Rex och bara väntar på att få hugga in i era smaskiga små ben, och mumsa och smaska, mumsa och smaska. Och kladda! Ja jag försökte varna er, det gjorde jag!

Va, vad sa ni? Va? Är JAG dum? Trög? Vad i...! Vadå menar ni, vad menar ni nu? Är jag konstig, som pratar med er, som skriver om er i min blogg som jag har på Internet? Ha! NI har ju problem, allvarliga sådana. Nu börjar jag bli irriterad på er, jävlarimig. Passa er, annars åker ni ut samma väg ni kom ifrån, och det är illa kvickt - om ni nu inte skärper till er. Va? Vad sa du nu? Har jag stor näsa? En jättestor näsa? En stor, röd näsa - som en pajas? NÄ NU HAR DÅ JAG FÅTT ALLDELES NOG MED ER! Maken till attityd! Ut ska ni, ut!

Vad ensamt det blev. Tur att jag har dig kvar iallafall, Tyrannosaurus Rex.

Tyrannosaurus Rex?

Tyrannosaurus Rex?

Jahapp.

2 kommentarer: