lördag 2 juli 2011

Vem gjord'et?

4 kommentarer:

  1. En annan Martin20 juli 2011 kl. 15:29

    Kom på varför det är ont om kommentarer på din blogg; de flesta av läsarna är rätt sympatiska, smarta, snälla människor.

    Så läser, det gör vi lite då och då.

    Men kommenterar? Icke. Förutom Kure Kure Martin då, han är väl rätt exceptionell.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar mina läsare! Alla 4.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att folk är rädda. Alla 4. Förutom jag och en annan Martin förstås. Så då blir det väl 2 som är rädda och 2 som är sugna på att testa sina vingar. Med andra ord är hälften på och hälften av vilket får ses som ganska bra andel kommenterare. Frågan vi alla ställer oss är nog snarare varför denna blogg inte fått sitt "break" än? Det är på tiden!

    SvaraRadera
  4. Vad finns att vara rädd för? Det är ju bara lilla jag som sitter "i andra änden av tråden" s.a.s.

    Varför bloggen inte fått sitt "break" tackar jag Gud för. Inte vill jag ha en massa rännande av främmat här på min blogg, inte. Det räcker gott och väl med er!

    SvaraRadera