torsdag 12 maj 2011

Min dag i mat.

Till frukost åt jag två skivor rostat lantbröd med rökt skinka, gurka och tomat. Till detta drack jag ett glas äppeljuice samt en kopp bryggkaffe med mjölk.

Till lunch åt jag ris från gårdagen, kalla köttbullar samt stekt paprika, tomat. Jag drack ett glas vatten.

Sen blev det en kopp eftermiddagskaffe med mjölk.

Till middag åt jag kokt torsk med dillsås, gröna ärtor samt kokt färskpotatis från Cypern. Ett glas vatten.

På kvällen skar jag upp en ananas och åt ett par skivor tills jag insåg att ananasen nog smakade lite konstigt varpå jag istället länsade skafferiet och fann lite påskgodis vilket jag hällde upp i en skål och smaskade på framför kultrullen G - som i Gemenskap.

Det var väl tråkigt för dig det här. Att behöva läsa om Min dag i mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar