lördag 19 februari 2011

Klädstil?

Så. Jävla. Störigt.

Jag har helt och hållet tappat bort min klädstil.

Det är samma sak varenda vår. Sommar. Höst. Och vinter.

Jag känner mig dock extra borttappad nu sedan jag blivit morsa och mest klär mig efter kriterierna "Går det snabbt att plocka fram titsen för amning och är det ok om klädesplagget blir nerspytt/nerkissat efter 10 minuter?".

Vintage gillar jag ju. Fast allt för ofta köper jag snitsiga kläder som jag sedan inte vågar använda för att de är för snitsiga och jag känner mig ofta inte tillräckligt snitsig.

Monki brukade jag gilla men sist jag var där stod jag och höll i samma plagg som en tioåring så då kände jag mig tvungen att omvärdera Monki som ett för mig passande klädesmärke.

Jaha-nähä. Kanske bättre att ägna sig åt insidan mer istället för utsidan. Det är väl ändå inte lönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar