lördag 11 september 2010

Dagen B.

Nu är det en vecka kvar till Dagen B.

B som i Barn.

Fröken E ska alltså bli morsa. Och det är inget konstigt med det!

Bara det... att.. det är just jag som ska bli morsa.

Har jag gjort allt det där som man ska göra i livet innan man skaffar barn? För sen kan man ju aldrig mer göra någonting alls, inget! Sägs det. Bara vara morsa. Hela dagarna, varje dag. Alltid.

Vi kollar in min "Saker jag vill göra i livet-lista":

Bli jätte-jättekänd
Resa jorden runt
Bli miljardär
Bestiga Mount Everest
Dyka i Stora Barriärrevet
Hitta ett botemedel mot aids
Rädda alla djur i fara
Utrota fattigdomen
Varva Super Mario Bros 1
Lära mig spela gitarr
Hoppa bungyjump
Lära mig 10 språk
Vinna en tävling
Göra en musikvideo
Bli väldigt, väldigt vältränad
Vakna upp en dag och helt plötsligt ha jättestora tuttar





*Suck*

Jag får helt enkelt leva genom mitt barn i fortsättningen.

2 kommentarer:

  1. Ny design på bloggen!?! Jag blir helt förvirrad.

    Fett att varva Super Mario Bros 1 förresten, snacka om att ge barnet något att leva upp till!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kommer vänja dig vid den nya designen. Annars får jag byta tillbaka till den gamla!

    Jag är glad bara mitt barn har åtminstone en sak att se upp till.

    SvaraRadera