tisdag 2 mars 2010

Riktiga kompisar.

Ni är allt ena riktiga kompisar ni! Ni är det enda jag har som är värt att leva för. Er kan man alltid lita på, ni ställer upp i vått och torrt! Vad skulle jag göra utan er, jag menar, vad? Jag skulle inte vara nånting! Inte värt ett ruttet lingon skulle jag vara. Bara ensam. Ensam, och tom. Om jag inte hade er skulle jag inte vilja leva en sekund till i denna skitvärld. Jag skulle bara lägga mig ner och . Jag. Älskar. Er. Tack för att ni finns!

"Psst... vilken jävla saftskalle hon är!"

"Ja, eller hur, hur trög som helst!"

"Haha vilken megaloser!"

"Vet inte om jag ska skratta eller gråta...!"

"Snälla, ta oss härifrån - orkar inte lyssna på hennes dravel en sekund till!"

"Hon kväver oss, fattar ingenting!"

"Jag är ju bara en plastgorilla!"

"Mig har hon klippt ut i papper för hon var så ensam."

"Hon är inte min matte."


Va, sa ni nåt? Hallå, var det nån som sa nåt?

Vart tog ni vägen, försvann ni?

... Hallå...?





*Suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar